Zašto

Zašto nas stalno krvnici vode?
Što naše voljene šalju u boj?
Reci mi molim te. srpski rode
kome mi poklanjamo život svoj?

Zašto da zlotvor kuće nam pali?
Zašto da zlotvor sestre nam kolje?
Zašto baš nama što smo tako mali
i što smo samo želeli bolje?

Zašto da bombe padaju s neba
umesto tople prolećne kiše?
Zašto da nemamo ni parče hleba,
a nismo želeli ništa vise?!

Zašto nevini uvek stradaju?
I zašto krivi, nevinima sude?
I zašto dušmani zemljom vladaju,
a mi smo želeli bolje da bude?

Zašto nam uzeše Kosovo polje?
Zašto nas gurnuše u dobok vir?
Zašto sad Srbe neko tamo kolje,
a mi smo želeli spokoj i mir?

Zašto su naše rodove klali?
Zašto su naše rušili tlo?
Za kog su oni to živote dali?
Zašto i danas vlada zlo?

Zašto uvek bednima kuće izgore?
Zašto se većima ne desi to?
Zašto baš bednima koji se bore?
Dok oni veliki gledaju to.

Zašto nam ruše manastire svete?
I zašto bese majke što decu doje?
Zašto da pati nedužno dete?
Kada smo samo želeli svoje.

Zašto baš nama toliko tuge?
I zašto stalno vlada rat?
Kada smo mi voleli druge
i želeli samo jedno, da nam preživi rođeni brat!

I zašto suze same nam teku?
Zar je sve tako crno i nemo?
I zašto gledamo krvavu reku?
Reci mi, molim te o srpski rode
imamo li snage dalje da idemo?

Još jednom zašto?
Zašto su pale nedužne glave?
Zar nismo mogli živeti u slozi?
Sve je to sada u ime slave,
barem nam ti Bože pomozi!

Leave a Reply

